torsdag

veckorna går så galet snabbt. jag blir rädd.. minns förra året på skolavslutningen när jag satt och såg alla nior som slutade och tänkte hur lång tid det var kvar tills min tur. nu är det fyra veckor. det är helt sick, fyra veckor är ingenting???? och det är nu dom roliga veckorna börjar. men gud vad jag kommer sakna min klass, den är bra den! men annars. ikväll har jag tränat fotboll, det var najs. något som också var najs var när pappa kom hem och hade en lyxshake choklad till mig. nästan så det kom en tår som rann ner för kinden. nej, nu överdrev jag.. men ni förstår, den var lixom sketagod!

maaajss toooday. (tack camilla för du laddar in bilderna åt mig från din lur när min är sär.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0