lite helg sådär på måndagen

kom nyss hem från klosterparken där jag spenderade några timmar med fina vänner. som sagt kom jag hem nyss och jag har haft shorts hela kvällen och inte förnst nu började jag småfrysa lite, det är såå skönt att värmen har hittat hit. har inte bloggat på år känns det som! men som sagt har kameran gjort sitt och är död. jag väntar på en ny lur som jag kan ta lite bilder med men den kommer inte förnst om cirkus två veckor om det blir som tänkt. men annars då! helgen som var, var verkligen grym! på fredagen spenderade jag min dag med bellson på stan, senare drog vi upp till linnski och myste framför skräckis, precis vad jag behövde. en lugn och bra kväll med mina underbara. på lördagen var det fest hos min käre vän jonathan! det var lyckat faktiskt och jag hade galet kul, en massa trevliga människor. sist men inte mins blev det söndag och jag hade fotbollsmatch. det var seriepremiär och vi vann med 5-1. det var så kul att spela fotboll igen och det va glädje rakt igenom hela matchen.


underbara ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0