kult

sådär ja! har nyss bajjkat hem med linn från natalie. det var ganska skönt ute trots jag trodde att jag skulle frys apa genom att bara ha en tjocktröja på mig. men jag lever och är hemma nu, fint! annars så, jag och linn mötte carro och natalie på coop. köpte najsiga saker att äta. sen hem till natalie och bänkade oss framför tven med skräckis, löööve it. linn kom också lite senare. skräckisen var den roligaste skräckisen jag sett, skrattade en hel del, men den var grejjt den! nej nu ska jag sova med linnski snart. sussssa söööttt!

Kommentarer
Postat av: Caroline Höij

''My grandma is your grandma'' haha, rulig film!

2011-05-15 @ 19:38:40
URL: http://carolinemhoij.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0