helo

måndagar alltid lika skön start på veckan. hemkunskapen var chill, åt bullar till lunch så det var najs. efter skolan har jag hängt med världens bästa gabriella. hon är go, vi har solat och pratat en massa skit om allt mellan himmel och jord. även planerat inför grekland i sommar, superbra. senare sprang jag iväg på lite skönhetsbehandling av johannas kära faster som gjorde det på oss tjejer gratis eftersom vi hade serverat på hennes son filips 18-års ferre, lite lyxigt. efter det sprang jag en gång till hem till far och systra min. sen var det match, vi hade hela matchen och var värda vinsten men ändå förlorade vi med 3-2, apsurt. nu har jag ätit melon och jolgubbar, sketa gott.

solen sken idag så passade på att springa runt i min sköna klänning, wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0