fredag

tjalalla! jag har nyss bajjkat hem i småregn, bläää. men något som inte är blä att jag fick sommarjobb på en förskola som bor nästa granne med mig. det betyder att jag kommer ha übernära dit. priiima! annars har min dag vart fin. hade brändboll imorse på idrotten, mitt lag vann, det var najs. snart ska jag bajjka upp mot linnski. bara det slutar och regna, vägrar att cykla i regn.. och ikväll ska jag hänga med natalie och linn hade jag tänkt har inte en susning om vad vi ska göra, men det löser sig. och juste!!!! det är ju helg fiiffaaaan, wihoooooooooo!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du på Enavallens förskola?

Hur länge?

Grattis!!

Kram Moster

2011-05-13 @ 20:01:54
Postat av: majs

sv: jajamen! tack, börjar den 13e tror jag och är där tre veckor framåt! :) puss

2011-05-13 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0