fredag, käre fredag


åhåhåh, titta titta. jag har köpt en maxiklänning! har länge letat efter en svart med så blev
det en blå/vit. det kostade bara hundra riksdaler så det var ingen snack om saken även
fast jag velade. när jag kom hem så satt jag en brunt litet skärp så blev det så mycket bättre.
nu känns den naajs. den är också lika najs i ryggen som den är fram. ser ungefär likadan ut fram
som bak! den ska användas flitigt när jag och gabbi åker till grekland i sommar, åhhh!
annars, jag fikade med gabbi & millsan på wickmans, sjukt mys. skolan börjar kännas att den snart
är slut. facebook på varje lektion nästan för det finns inte mycket kvar att göra. vi går mot sommarlov
och jag trivs fint med det. ikväll kanske jag ska kila iväg på bio med gabbi & jamie, men vi får se.
jag ska iallafall laga tacos med min käre far, muuummma. juste, har också dammsugit hela huset,
minst 100 vuxenpoäng till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0