23.00

jag glömde ju berätta, jag klarade engelskan på nationella, asnöjd. trodde jag faila gånger tusen på hörförståelsen, men det gick alltså vägen. pappa bjöd mig på en lyxshake jolgubb efter fussballträningen så jag blev überglad, föll en tår nästan.. att jag alltid ska överdriva och vara ironisk. aja, sån jag är ju. man måste ju försöka se dom glada sakerna i livet som en lyxshake och fussball när en del suger apa. äsch, annars för tillfället sitter jag och lyssnar på desperado med hoffmeestro, galet skön sommarlåååt. sitter också och velar om jag ska slinga håret eller färga det galet mörktmörktbrunt. nu lutar det åt galet mörktbrunt, men jag har beslutsååångest.
nej, man kanske ska sova skulle inte sitta helt fel, apskönt rättare sagt. nattti fina folket!

min aptråkiga hårfärg for the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0