11.51

försov mig imorse.. eller jag kanske inte försöv mig men jag kom försent till skolan. kunde inte riktigt bestämma om luggen skulle ligga åt höger eller om jag skulle ha mittbena. sen woops så var klockan helt galet mycket. men jag orkade inte stressa så cyklade lite lugnt sådär till skolan i regnet sen när jag upp till korridoren påminde min lärare att det var nationella i tyska. bra start på dagen majs... så ja, jag kom försent till nationella. och det var svår läsförståelse och hör, men som sagt. hoppas det går vägen. oj, nu har jag skrivit feta långa texten om min morgon. hehe, nu har vi iallafall fokusdag i skolan och jag är klar med det mesta så jag busar lite och är inne på fejjan och lyssnar på 4 non blondes- what's up, gääälet bra låt. åhh nej, kom på att det är fisk i skolan idag, deppmode.

so I cry sometimes when I'm lying in bed, just to get it all out what's in my head and I, I'm feeling a little peculiar

Kommentarer
Postat av: pappa

Maaaajs;)



Löööve you!

2011-05-24 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0