tisdagar ligger mig ej närmast om hjärtat

skönt att tisdagen är gjord. hatar nästan tisdagar helt galet tråkiga lektioner, blää. efter skolan har jag vart med gabbii, märtis kom också förbi ett tag. härligt att få träffa henne igen! annars har vi kollat runt efter balklänningar och avslutningsklänningar... jag har panik, man hör bara allt fler och fler som säger att dom har hittat den dom vill ha medans jag själv inte tycker någon faller mig i smaken till avlslutningen, måste sluta vara så petig.. annars då! jag har ont i halsen, snorig och huvudet värker lite då och då. inte skönt, vaknade inatt av att jag inte kunde andas med näsan och andas med munnen bara kan nog vara det värsta... nej nu ska jag sluta skirva om helt galet tråkiga saker och kolla efter fler klänningar medans tven står på med landskampen!

jeanstyg till jeanstyg, det är så rätt, lina söderström är så jävla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0