t.h.a.i.l.a.n.d

tjudeloo.
jag vaknade imorse bajjka till skolan. åkte hem igen för jag snorade som en apa, tårarna rann hela tiden pga min förkylning och huvudet har väl haft bättre dagar.. så jag åkte hem och sov. det var lite skönare och nu mår jag lite bättre. ska försöka bajjka mig till idrottshuset och kolla på träningen hade jag tänkt. eftersom det är sista träning skulle alla klä ut sig, så det kan ju bli lite kult att se. åt pannkakor nyss föresten, med nutella... det smakade precis som i thailand, galet vad jag saknar det där underbara landet

Kommentarer
Postat av: Linn Lindblom

skit snygg bild på mig maja!!

2011-04-04 @ 20:26:33
URL: http://linnlindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0