Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. sedan jag var 6 år så har jag bott på två olika ställen då mina föräldrar separerade.
2. jag lyssnar mest på svensk musik som lars winnerbäck, melissa horn, eldkvarn osv.
3. på det senaste året har mitt liv förändrast en hel del, mycket bra och en del mindre bra.
4. jag har aldrig tyckt om mjölk, den värsta drycken jag vet.
5. en av mina största rädslor är att människor i min närhet skulle lämna mig eller bara försvinna, jag är rädd att bli sårad.
6. ett av mina största intressen är mode, elin kling, lisa olsson och lina söderström är stora inspirationskällor!
7. jag har snart haft tandställning snart i två år och i april-maj så ska den ut, jag längtar!
8. för några somrar sen var jag och badade och halkade till på en sten och skar upp halva min underfot och fick sy flera stygn och gå på kryckor slutet av sommaren.
9. jag har vart kär en gång.
10. jag är inne på mitt tredje år utan godis och på mitt andra utan chips,ostbågar och allt åt det hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0