11 mars


sådär ser jag ut idag, ni ser ju iallafall att jag har en stor randig tröja, det får duga. annars var det ganska chill dag idag i skolan, slutade kl två. hade idrott direkt på morgonen och hade en massa test, beeptesten bla. jag var längst kvar av alla tjejer i klassen om man ska se något bra i det hela, annars sprängdes mina benhinnor efter det. sen åkte jag och mamma till maxi, köpte 12 st noger mint för det var två för fem, galet billigt. annars blir det inget spciellt för mig ikväll. ska spela match med juniorerna bara, kult!

Kommentarer
Postat av: Johanna S-K-Ö-L-D

SKITKULT!! att du spelar med mig + att du är såååå sjukt bra! :D

2011-03-11 @ 17:10:28
Postat av: majs

yeeaah, du är ruggigt bra johannish!! KÖTTTAAAA ;D

2011-03-11 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0