första juni

studenten... åhhh jag vill också. hela stan har vart fylld med en massa glada studenter hela dagen, grattis till er! om tre år är det 95ornas tuuur, längtar kanske liiite bara. aja, annars har jag skrivit mitt sista läxförhör i grundskolan, det gick fint tror ja, kändes så iallafall. sen har jag bara glott på en massa studenter hela dagen och vart lite smått avunsjuk med bellson och linnski. vart mör och haft ont i magen och mörat framför tven med bellson har jag också hunnit med. nyss ätit på resturang med mor min har jag också gjort, mys! nu ska vi kolla lite film, sen kanske oliver kommer lite senare och hänger med mig, nice.

bara tre ynka år kvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0