mört

hade en awesome kväll igår. började med att jag och mina fina vänner var hemma hos johanna och åt tacos och hade det allmänt trevligt. senare på kvällen rullade det in lite mer folk och på tolvslaget var det lite blandat folk som stog och sjöng för älskade märtis som blev 16 barre! vi dansade och hade en mycket bra kväll som slutade lååångt in på natten. nu har jag sovit halva dagen. helt slut men nu är jag på g igen. jag slänger upp lite bilder senare. orken finns inte än men snart rullar jag och min far iväg till västerås och kollar på bio, baksmällan tvååå!

Kommentarer
Postat av: Märta

tack för att du var med och gjorde min födelsedag till den bääästa!!!

2011-08-08 @ 22:50:19
URL: http://mrtas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0