ju mera dom spottar på mig, detso snabbare kommer jag blomma..

..gaaah, dåligt bra låt. texten är helt klockren. men på tal om annat! träningen var jobbig, mycket spring för benen. men sånt som ger resultat så nu efteråt känns det fintfint. när jag kom hem har jag vart mycket kreativ om man tänker för att vara jag! har både fått upp en tavla och ett hjärta på väggen och gjort om en tröja som jag tröttnat på till ett ballt linne! sug på den vaaa. fast egentligen var det pappa som satte upp allt på väggen, men aja. jag var med en bit där på hörnet, hehe. slänger upp en bild på hur linnet blev laater, glömde såklart att ta på hur den såg ut innan, men ajaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0