12-13 augusti

igår bestog min dag av degande i soffan hela dagen, lite skönt faktiskt. senare mot kvällen var det bara att rycka upp sig lite och cykla iväg upp till märtis och fira som fyllt 16 barre! hon hade bakat så sjukt mycket fina cupcakes osv, så fint&SÅÅ gott! kvällen bjöd även på en hel del andra knasigheter. slutade med att jag somnade med min saknade linnski som nyss kommit hem från öland där hon har bott hela sommaren. skönt att ha henne hemma! nu ska jag hoppa in i duschen och börja fräscha upp mig lite. ikväll blir det trevligheter med min älskade tjejer!




Kommentarer
Postat av: Cajsa

Frågestund på bloggen :)

Ställ gärna några frågor så jag blir glaaaaad :D

Kram :)

2011-08-15 @ 18:36:08
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0