en j*vla massa text

anledningen till att jag inte bloggat på länge är att min kamera har pajjat, den är död. kameran på luren funkar, men kan inte ladda in på datan för den har pajjat också. grejjt! min dag har vart dryg och grym. var hos tandläkaren. min tandställning var beräknad på att åka ur efter 22 månader, nu har jag haft den i 23 snart. jag frågade hur lång tid det var kvar, hon sa ca ett halvår, plus gummisnoddar i sommar som jag redan haft hela förra sommren. den var nästan som tårarna trängde sig fram, deppmode. sen skulle jag ta ut pengar, hade glömt plånkan hemma, åkte hem och hämtade den upp på stan igen, då är inte kortet i plånkan. det ligger såklart hemma i andra plånkan. hem igen, upp på stan och så funkar inte kortet, åkte till en annan automat och såklart funkar det då. nästan så jag ville böla hela resan.. har också lärt mig att man inte ska tro för gott om alla människor, dom som man minst anar.. aja! men det grymma är att jag har ätit sallad på wickmans med syster och powerwalkat en bra bit med älskade märtis, så skön att röra på sig och prata med henne! nu lyssnar jag på veronica maggios nya skiva, fan vad bra. speciellt snälla bli min, den satte min känslor på ord. några rader som gick rakt in i hjärtat:

fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå,
jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.
älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig,
det var han som ville kyssa mig.


jag&världens bästa märtis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0