today i wear this

nyss kommit hem från skolan. ganska lugn dag, slutade klockan 2, jag gillart. det har vart en rätt okej dag än så länge. min engelska lärare valde att flytta fram mina 1000 engelskaglosor tills nästa vecka, jag dog av lycka, ja typ så. fick också reda på att jag har en redovisning tills onsdag eller fredag.. inte lika kul, lite stressande sådär, aja ikväll är det träning, gryyyyyymt.
p.s min fina vän gabbi är i london och jag är grymt avundsjuk på henne.. och jag saknar henne, när hon kommer hem ska jag ge henne en lååång kram. d.s






Kommentarer
Postat av: ellen

älskar verkligen dina kläder!

2010-09-13 @ 15:30:01
URL: http://ellentoresaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0