let's gooooo!


sådär ja. sådär såg jag ut idag in thaaa schoool. vi hade orientering direkt på morgonen, jag är inte direkt den som hoppar av glädje när man får höra av vi ska ut i skogen med en karta i handen, inte alls.. men idag gick det rätt så bra, jag är nööjd. hade också kortdag idag, slutade två och nu när jag kom hem har jag packat och är inte färdig än. tror också det här blir det sista inlägget för helgen, för idag börjar elit lägret med handbollen tills på söndag. men det är på hemmaplan, så det känns skönt. önska mig  lycka till, nu köööör vi!

ha en fin helg allihoppa♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Snart åker vi till Turkiet :)

2010-09-18 @ 09:10:28
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0