början av min dag

tjoho! idag har jag vart och inhandlat ett par nya handbollsskor, eller rättare sagt har mor min inhandlat dom åt mig. dom behövdes, på fredag är det elitläger med handbollen, så det var nödvändigt. jag köpte även en skjorta till mig själv, kände att jag behövde den, den såg ensam ut så den fick följa med mig hem. juste! jag har försökt lära mig käka sushi idag, jag åt iallfall 6 bitar. inte illa! men det var väl okej, inte mer än okej.. finns massvis med annat man kan äta som är godare, men hur ballt ser det inte ut att sitta och äta sushi dåå? så en dag, då ska jag tom kunna äta med sushipinnar, det är mitt mål typ.


suuuuuuuuuuuuuuushiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0