orientering och regn, jag älskart......

tjaba tjena! idag fyller min låtsasbror hela 18 år, så vi börjar säga grattis till emil i det här inlägget! jag var uppe lite tidigare idag och sjöng osv för emil, nu sitter jag här som alla andra dagar och ska snart borsta gaddarna. jag har också tagit bild på hur jag ser ut idag, gryyyymt! plus, att idag har jag orientering, ni vet den där sista gången när dom tar tid och allt så man blir hypernervös och allt? usch, det regnar också. jag tycker inte om det här..
vi höres när jag är hemma, ciaaaaaaaao

ringde morfar nyss och frågade sådär lite snällt om inte han kunde hämta mig och köra mig till skolan eftersom regnet öser ner, så om cirkus 20 min kommer världens bästa morfar och kör mig, han är bäääst!


Kommentarer
Postat av: ellen

så fin! :)

2010-10-07 @ 20:58:51
URL: http://ellentoresaters.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer var dina kläder och smycken kommer ifrån! :D sjukt fin!

2010-10-15 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0