random

har inte bloggat på ett bra tag nu om vad som egentligen händer i mitt liv. men man kan väl säga att det börjar se lite ljust igen, det har vart mörkt ett tag nu men klart som fan att jag saknar dig vissa stunder och tänker på dig. men vafan, tänkte att jag slänger upp lite random bilder från några dagar tillbaks.

min vän camilla såkallad packåsna, taggad för heeeelg!

har börjat använda knasiga strumpor med roliga färger och sådär, det gör matte med, vi hör ihooop

börjat använda mössa och le igen

hängde i biblan med millsan med guinness rekordbok, hårig man övanför, nej inte alls. såå jävla knasiga grejor....

 


Kommentarer
Postat av: din mattelias

du är bäst min älskade!

2010-12-01 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0