om mig

Var kommer du ifrån? sveriges närmaste stad
Heter du? maja
Hur gammal är du? 15 år
När fyller du år? mars
Tycker du om någon just nu? jo det gör jag
Vad samlar du på? lyckliga minnen
Gröna eller röda äpplen? sak samma
Vilken tid gick du upp idag? 07.45
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? joorå
Hur svarar du i telefonen? hallå
Vad ska du göra ikväll? bio med lillasyster
Vad ska du göra imorgon? skola, träna
Var vill du bo när du blir stor? stockholm låter bra
Vad vill du bli när du blir stor? skriva om mode i tidning och vara grymt lycklig
Är det okej att gråta? oja
När grät du senast? någon dag sen
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Laddar du ner musik och filmer från internet? nej
Skulle du göra om du vann en miljon? resa, shoppa, ha galet skoj

Bär du glasögon eller linser? ingenting
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? bryr mig inte för fem öre
Har du piercing? naveln, öronen
Har du tatuering? nope
Vill du gifta dig? i framtiden
Vill du ha barn? i framtiden
Solar du ofta? nej
Är du bra på att laga mat? på det jag kan
Gillar du att dansa? beror på vart&när
Vilken är din favoritglass? ben&jerry's
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? nejnej
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilka hårfärger har du haft? ljustbrunt, mörkbrunt
Är du beroende av något? familj,vänner. närhet
Senaste låten du hörde? what's up-4 non blondes
Vad gör du på helgerna? är med familj&vänner, shoppar, festar
Vem kramade du senast? jamie
Saknar du någon nu? j
Vem ringde dig senast? far min
Var du glad igår? haft bättre dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0