jag älskar dig

jag måste bara säga tack. tack för du har lyssnat på mig alla gånger jag har skrikit av ilska, alla gånger jag har gråtit av att jag inte vet vad jag ska ta mig till och att livet känns piss, tack för att du svarar dygnet runt när jag ringer dig och bara gråter. utan dig hade jag inte klarat det här. du skapar ett litet ljus i allt det mörka. du behöver inte säga något, bara att veta att du finns där och lyssnar gör mig lugn. om du inte hade hållt min hand under dom här dagarna hade jag blivit galen, jag behöver dig för att orka allt. jag behöver dig i mitt liv, det rasar samman annars. du skapar hopp, hopp om att en dag kommer allt bli bra. du kommer aldrig gå att beskriva med ord, men det finns ingen som du, inte på långa vägar.
tack för du är du, jamie nicklasson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

maja, jag gråter för du är så jävla bra! jag älskar dig sååå<3 utan dig inget mig, klart jag alltid finns där.

2010-11-09 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0