info

1. Jag har insett att min senaste kyss var; som den var
2. 
Jag lyssnar på: melissa,lars,håkan,eldkvarn,markus krunegård,osv
3. Jag pratar: när jag har något att säga
4. Jag tycker om: majs&knäckebröd
5. Mina bästa vänner: ni vet vilka ni är
6. Musik: är vääldigt bra
8. Jag avskyr: när folk bara går sin väg..
9. 
Kärleken: finns.
11. 
Jag gillar: vänner,familjen,handboll,fotboll,ferre
12. 
Jag kommer: sova snart
13. Jag är hemligt förälskad i: kärleken
14. Sist jag grät: inatt
15. 
Min mobiltelefon: är sär
16. När jag vaknar på morgonen: somnar jag oftast om
   
17. 
Innan jag går och lägger mig: städar jag lite smått
18. Just nu tänker jag: på dig j
20. Idag har jag: gått i skolan, vart med linnsan på stan, träffar natalie och myyyst
21. I kväll ska jag: sova
22. I morgon ska jag: träffa natalie&simon&lars
23. 
Jag vill verkligen: inte sakna dig så mycket som jag gör.
24. Jag har ätit: nötter
25. Mitt mobilnummer är: 073........
26. När jag är trött: somnar jag
27. Min msn: är superhemlig, skyddad av FBI osv, top secret! fast ne
28. Den jag pratade med på msn: är en tid för längesen
29. Just nu: känner jag mig lite mör
30. Jag har aldrig: tyckt om mjölk, smakar skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0