skogen,idrott,mjukglass,felicia&isabelle

okej, snabbt inlägg. dagen har spenderats i skogen, eller början av dagen. vi skulle rita kartor som vi sedan skulle ge till några andra som skulle hitta fram dit vi hade ritat att dom skulle gå, dötråkigt. efter det blev det lunch, ingen tacos. jag grät nästan, blev sur osv.. sen blev jag glad igen, vi hade idrott i två och en halv timma, lite kul sådär. efter skolan rullade jag ner mot stan för att köpa något till lilla jamie som har fyllt år. jag åt en mjukglass också, god vad den. och nu, nu ska jag snart träffa felicia och isabelle, dom är allt för härliga dom.
juste, det var blå himmel och sol idag, ett tag iallafall, det är bra, mycket bra!


in tha woood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0