puss på er

sådär. hemma, hos pappa. träningen gick bra, sjukt kul idag faktiskt. kul när det går bra, men annars. imorgon börjar jag kl 9, och vi ska ha softboll, vad är det, vad ska man ha på sig? efter det blir det lunch sen ska vi golfa, perfekt. det är kul. plus att vi slutar en timma tidigare än vanligt alltså klockan 3 och jag bor jättenära golfbanan, slipper jag alla uppförsbackar som jag inte tycker så mycket om som alltid finns där när jag ska hem från skolan. men det värsta är att vi ska äta lunch på golfbanan imorgon, och i skolan är det tacos, en gång om året är det tacos och då ska vi inte äta i skolan.. typiskt, hoppas mattanten spar lite åt oss tills på onsdag, jag ber!

nu ska jag återgå och packa upp alla väskor som står på mitt golv och väntar. gud så kul!



Kommentarer
Postat av: pappa

Roligt att bloggen är igång igen min underbara Maja:)

2010-05-11 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0