my day

dagen har gått lika fort som alltid. niorna hade cabaret idag i skolan. den var väl bra, lite rolig sådär. men jag fick en klump i magen när dom sjöng i slutet och alla nior på hela skolan kom upp på scen. tänk att nästa år är det jag som ska stå där med alla mina vänner. då är det jag som ska säras från alla, inte få se min klass varje dag. inte få gå i samma klass med mina tjejer som jag har gjort i evigheter. det skrämmer mig, jag vill inte sluta nian, jag vill inte lämna min klass. aja, jag ska njuta den tiden jag har kvar. annars så, jamie hämtade mig imorse på moppen, och gud vad varmt det har vart idag, sjukt. när jag kom hem var det 27 grader, härligt som bara den. gud vad jag älskar, sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0