jag behöver skriva av mig

klump i magen. klump i magen får jag också av vissa låtar. ni vet låtar som påminner om något som man mådde så bra utav, som är bortblåst idag, det som inte finns kvar. borta, föralltid. att just en människa som man älskade så mycket, kan såra en som mest. och minnerna, dom som är kanske det värsta. eller, dom kanske är det bästa? att man iallfall minns allt man gjort tillsamans, men det är det som är det jobbigaste att tänka på. då tårarna kommer och allt känns inte lika bra längre. jag tror att många är bra på att inte tänka på det som får en att bli ledsen, att man håller det inom sig. jag är bra på det, riktigt bra. jag håller en del inom mig som gör mig ledsen och ler istället. men sen när jag sitter där själv i mitt rum, ensam. då börjar tankarna rulla. bilder kommer upp i huvudet och då låter jag allt komma. jag tror inte man mår bra utav att hålla allt inom sig, det blir inte bra, det funkar inte, det blir för mycket.
det jag vill säga är att det är okej att må dåligt, att vara ledsen. allt blir bra till slut.




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-05-23 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0