4 maj

ännu en dag på tidningen är snart avklarad. dagarna går verkligen fort, kanske beror på att man oftast har väldigt kul här på tidningen, finns en hel del kuliga grejor att göra, sen alla människor är verkligen hur härliga som helst. På lunchen satt jag och pappa ute ett tag, det var faktiskt rätt så varmt när solen låg på, vill ha sommarsommarsommar! men jag trvis verkligen här på expressen och vill inte tillbaks till skolan, man kan säga att jag har verkligen fått världens bästa prao! när jag kommer hem ska jag banne mig ta på mig joggingskorna och jogging"dressen" och ta en springtur, det behövs. och juste, tisdag är det idag och det betyder desperate housewives, helt klart det bästa tvprogrammet. sen ska jag också laga något ur den där boken, på inlägget under. jag har ju en hel del att göra ikväll ser jag. men det bästa utav allt, inget plugg!

om 20 min börjar jag och pappa min rulla hemmåt. vi hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0