utan henne är jag ingenting,

utan dig skulle jag gå under.
utan dig skulle jag inte känna det glädjen till livet som jag gör idag.
utan dig skulle jag skulle jag inte må bra, jag behöver dig för att fungera.
utan dig skulle jag aldrig ha fått skratta och må så bra som jag gör när du är vid min sida.
utan dig skulle jag inte orka allt, du ger mig orken till att se det ljusa när jag bara ser mörker.
utan dig skulle jag aldrig förstå vad äkta vänskap är.
utan dig skulle jag aldrig känna känslan att ha någon som kan en in och utan till, som aldrig försvinner.
utan dig skulle jag aldrig haft minnerna som är värda guld, som gör en lycklig, fast man är på botten.
utan dig skulle jag aldrig vara den jag är idag.
utan dig jamie, skulle jag aldrig bli mig själv igen, jag älskar dig mer än allt, nothing compares to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0