blabla

vädret är på topp. det får en att må sådär extra bra. idag har jag gått i skolan, man får lite smått ångest när man sitter inne i ett klassrum och kollar ut och så är det strålande sol och klarblå himmel.. aja, inte länge kvar nu. jag gjorde också mitt sista prov i 8an. jag förstår det knappt, allt har gått så fort, hela 8an bara flög iväg, i snabb fart. efter skolan vandrade jag hem, hämtade bajken, rullade iväg mot ida. senare rullade vi ner mot wickmans och åt middag ute i solen och pratade, så mys. sen bar det av till coop och jordgubbarna, eller jolgubbarna som jag säger. sedan satte vi oss i parken och njöt av solen, jolgubbarna och värmen. vi träffade även felicia ett tag. dom är allt bra dom där två, dom tycker jag om, mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0