tjaaaa

tjaba tjena.
har inte orkat bloggat på ett tag. hostar som en tok, tror jag hostar ut mina inälvor snart, inte skönt. annars så, har ingen feber iallafall och det är mycket skönt, har vart i stockholm och letat nyårsklänningen men icke sa nicke, fanns ingenting som jag vill ha.. hittade bara en skjorta och en tröja så petig som man är, men om man ska köpa nåt ska det ju vara schnyyyyyggt. annars har jag degat hemma i sängen och kollat film med bellson senaste dagarna, chilli dill. fick min julklapp av henne också, snygg bh och två apsnygga ringar, ska nog ha dom på nyår! kanske slänger upp en bild på dom soon. annars har jag firat mammas kompis fia ikväll som fyller 40 idag, det var trevligt och kul!

ojojoj, under dom senaste dagarna har en bild tagits på mig som jag hittade på kameran. mycket vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0