lång tråkigt text

sådär ja, lov. fetans skönt må jag säga. mina betyg är jag nöjd över, helt dugliga alltså.
efter avslutningen rörde jag och mina damer ner mot wickmans och fikade och böt julklappar, mysigt värre. han spana in lite för snygga människor sådär också, jiiiisssess. jag fick ett halsband och ett grym snyggt nagellack som var grönt med lite metallfärg i, arrrghh. åker nog på till nyår! annars. efter det gick vi och gymmade jag, millsan och germany, skönt sådär. men tyngderna är dryga, armarna bara skakar, inte skönt. och nu ligger jag i sängen och har nyss bakat och kollar på klänningar till nyår, HJÄLP MIG MED EN MASSA TIPS!!

juste, underbara daniel paris vann ung och bortskämd, skrek av lycka, han är såååååå klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0