Don't go for second best baby, you will do much better on your own

Du är, du är för fin. Du är för fin för så fula killar,
sluta upp att kasta pärlor åt svin.


jag är väldigt rädd om mina vänner, rädd att dom inte ska bli behandlade så som dom är värda att bli behandlade. ja, jag syftar på hur killar behandlar tjejer. inte alla killar men vissa, jag är rädd att mina tjejor ska bli sårade pga killar som inte ens är värda dom. killar som bara är "yta" inte alls äkta. när jag mår som sämst, det är när mina tjejor har blivit sårade, just av dom där killarna, som inte ens är värda dom. när dom bara går sin väg, utan att säga ett ord, bara sådär. att man tror att man känner en viss person till 100%, så visar det sig att man inte känner den alls. att det bara var yta, falsk yta. det är det värsta jag vet, att just se en av sina närmaste vänner må så dåligt just pga en kille som inte ens är värda dom.

ni är så mycket bättre utan dom där tjejer, ni klarar er utan dom, ni är värd den bästa.

Kommentarer
Postat av: matilda

du är så sjukt underbar maja! loveu.

2010-04-25 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0