hemma, hemma hos mamma

hemma! nu är jag hemma, hemma hos mamma. det känns skönt, det var så länge sen jag jag var här, så nu känns allt bra igen! ikväll har jag också kollat på fotboll som jag skrev tidigare, och juste! precis innan jag och jamie ska ta våra cyklar och börja rulla ner mot fotbollen så börjar det rinna en massa blod ur min näsa.. jag blöder nästan aldrig näsblod, knas detdär! menmen, jag tror aldrig att jag har frusit så mycket som jag gjorde ikväll, tur att jag hade mitt trevliga sällskap med mig, du är bäst jamie. men förutom att det var kallt så var det bra. nu ska jag ta och packa upp det sista, sen läsa min solo. kanske ska ta en titt på svenska hollywoodfruar, maria montazami, hon är för härlig bara! fast jag borde plugga, jag får se hur jag gör.
hoppas alla har haft en härlig måndag!


kärlek, kusinkärlek.


Kommentarer
Postat av: jamie

jag älskar dig bästavän!<3

2010-04-19 @ 22:20:01
URL: http://jamienicklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0