grattis marcus

jättedålig uppdatering, jo tack, jag vet. jag har inte hunnit idag. jag kommer hem halv 5 med bussen, slänger i mig nått att äta byter om, åker på träning. det var hur kul som helst på träningen, det var fotboll och jag har knappt rört en fotboll på ett bra tag nu, så det var skoj. sen hem, duscha,äta och bella&tyra show, det är ett måste. glamouramatjejerna var ju gäster idag, underbart! dom är så härliga, kan inget annat än att digga dom så grymt mycket. annars, hade tvåprov idag, dom gick bra. eller engelskan kanske inte gick så jättebra. men jag förväntar mig inte mer än ett g i engelska så. en rolig grej också, jag fick 35 poäng på matteprovet, 36 poäng var mvg, jag dog en stund. sen var jag sur ett bra tag. föresten, vad är det här för väder? jag dör lite till nästan..
om man tänker bort den där ynka poängen och vädret. då har dagen vart bra!

min underbara vän fyller 16 år idag också, grattis marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0