första inlägget på väldigt länge..

ja, det här är mitt första inlägg på kanske 7 månader? jag tror det är ca 7 månader jag inte har bloggat på och jag tror det behövdes. Jag kände inte alls något sug till att blogga då, det kändes bara som något jag "måste" göra och då är det inte alls kul, därför valde jag att sluta blogga. Jag vill inte alls att blogga ska vara ett tvång, utan något jag gör för att det är kul! Och nu känner jag verkligen ett sug till att blogga igen, jag vet inte alls om det kommer blir flera inlägg per dag, eller bara några i veckan, det återstår och se, det får bli som det blir. Jag har också tagit bort alla mina gamla inälgg osv, jag kände att jag ville börja på nytt! Men för er som inte vet så heter jag Maja, går i åttan och satsar ganska hårt på skolan. På fritiden spelar jag handboll och fotboll, umgås mycket min vänner osv, annars är jag väldigt modeintresserad och älskar att shoppa och läsa bloggar,  här kommer jag skriva om min vardag och allt som faller mig i smaken, hoppas ni gillar det.
sen måste jag också säga ett stort tack till micke som har fixat en ny bloggdesign åt mig, jag gillar den verkligen!

det var allt jag hade att säga!


jag bjuder på en bild på mig själv :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0