en lååååååååååång dag

min dag har vart såhär låååååååååååång. ungefär så, jag gick upp kvart över 6 imorse, kvart över 7 satt jag i bilen mot expressen med far min. jag har fått gjort en hel del roliga saker, allt från möten till att sitta och fixa med en massa brev som ska skickas iväg. klockan 4 cirkus började jag och pappa rulla hem. sen hann jag komma hem, trycka i mig nått att äta sen åka på träning. har aldrig vart så trött och otaggad till en träning och den var i två hela långa timmar, jag dog. nästan, nu är jag hemma, nyduschad och har inget plugg att tänka på. ibland har man det allt bra.
hur har eran dag varit?



imorgon är det ingen träning eller så, så mer bloggning imorgon! nu måste jag sussa, om jag ska kunna ta mig upp ur sängen när klockan ringer kl 7 imorgon, dröm söta drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0