en dag i skolan, och hos tandläkaren

nu är jag hemma, efter en dag i skolan.. och hos tandläkaren. känns som om tandläkaren är mitt andra hem. jag var där imorse för att laga min tandställning, för jag var där förra veckan för att laga den, men den gick sönder igen, som vanligt. efter lunchen, gick den sönder igen..jag fick åka till tandläkaren, igen.. nu har jag fått gummisnoddar också, jag har aldrig tyckt om gummisnoddar. jag trvis inte bra med dom alls, men jag vänjer mig antar jag. engelskaprov hade jag också, jag är sämst i världen på engelska, jag hatar engelska. skönt att det är gjort, fast jag har ett engelskaprov imorgon också, plus ett soprov. men det känns rätt så bra. nästa vecka har jag prao i två veckor, så skönt.  sen kommer vi lagom tillbaks till elevensval, plus lediga torsdag och fredag. så klaga ska jag inte. snart ska jag iväg på handbollsavslutning, sorligt att handbollen är över för den här säsongen. jag kommer sakna det. det låter som jag inte har haft en bra dag, men så dålig har den inte vart!

jag fastnar inte på bild idag. slänger bara upp vad jag har haft på mig idag för jag är så dålig på visa det annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0