det går bra nu

så. nu är jag hemma efter en springtur, det var skönt. plus att det var härligt väder ute också, ännu bättre! skolan idag gick rätt så fort, slutade 4, tog bussen hem, böt om sen ut i spåret och nu har jag nyss duschat. jag känner mig bara så glad, även fast jag har hur mycket som helst i skolan kommer jag på mig själv att jag bara går och ler för ingenting. det kanske beror på vädret, att sommaren är påväg, längre och ljusare dagar, jag har så fina vänner, mycket i skolan, men jag hänger med och det går bra, det är såhär det ska vara, jag mår så himla bra! men nu roppar mamma på mig, jag ska hjälpa henne med maten, jag har saknat mor min!

ledsen att jag inte bjuder på så mycket bilder, jag ska bli bätte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0