dålig uppdatering

fy fasikens vad dålig uppdatering idag. skäms. men jag har inte haft en ledig stund på hela dagen. jag kom hem från tidningen kl 6 cirkus, tränade från halv 7 till halv 9. åkte hem, käkade, duschade ni vet. och nu är klockan såhär mycket. dagen på expressen har vart ruskigt kul, gjort en massa kuliga grejor. men trött blir man. påvägen hem i bilen har jag slocknat varje dag. jag är helt slut på kvällarna. plus en två timmars lång träning på det, vissa dagar. det tar på krafterna. imorgon ska jag sova ut länge som bara den. ska också ner på stan. högst upp på listan står en ny navelpiercing, det behövs. får se om jag hittar något mer, ni får se allt imorgon. hinner inte ta bilder på vad jag har för mig om dagarna just nu. jag ska bli bättre, jag lovar.
föresten, när jag och far min åkte hem stog det att det var 21 härliga varma grader ute, man blir så glad.

braceface, jo tack jag vet. men såhär känner jag mig just nu. glad&lycklig.



Kommentarer
Postat av: johnny

aå fin maja! :)<3

2010-04-29 @ 22:18:00
Postat av: Anonym

så* (a)

2010-04-29 @ 22:18:53
Postat av: jamie

maja goes snygg! <3

2010-04-29 @ 22:47:22
URL: http://jamienicklasson.blogg.se/
Postat av: ollet

bra det maja!

2010-04-30 @ 01:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0